niedziela, 16 lutego 2014

Ściana wierszy II

Dziś tradycyjnie w podsumowaniu ostatnich publikacji ściana wierszy z "Rity Baum" (nr 28/2013):


Do tej pory nie doczekałem się co prawda egzemplarza autorskiego tego czasopisma, ale jak ostatnio wspominał na swoim blogu Wojtek Wilczyk (wpis z 09.02.1014) on nie doczekał się od 12 lat egzemplarza autorskiego antologii Carnivorous Boy Carnivorous Bird, w której więcej niż połowa publikowanych fotografii jest jego autorstwa. To co ja tu się będę dziwił jakimś 3 wierszom sprzed paru miesięcy…

Dotychczasowe ściany wierszy: 18.08.2013 "Chimera"

3 komentarze:

  1. Ale, czy Pan napisał jakiś wiersz o Agnieszce Wolny-Hamkało, redaktorce pisma? Bo ja napisałem 2 wiersze, w których pojawia się Marcin Baran, kóry do "Carnivorous Boy Carnivorous Bird" teksty wybrał i swym wstępem opatrzył. I ja go (w tzw. międzyczasie poświęciłem mu kolejny utwór) jakoś tam rozumiem... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bo ja piszę jedynie o samotności i przerażeniu, a w takim razie moje utwory przepełnione są kreacyjnym autobiografizmem zanurzonym w konkrecie (mam to na piśmie). A u Pana może być odwrotnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja proszę Pana wg. jednego krytyka sztuki jestem fotografem-amatorem... Co spowodowane jest (moje amatorstwo) np. tym, że w moich kadrach widać samochody... Tego się (w) "sztuce" nie robi! ;))

    OdpowiedzUsuń