poniedziałek, 24 lutego 2014

BETTER # 4

Niedawno dowiedziałem się o prezentacji moich wierszy w języku angielskim na stronach magazynu BETTER # 4


Czytam wiersze po polsku, a po angielsku (świetnie zresztą!) czyta je ich tłumacz – Benjamin Paloff. Publikacja wyjątkowa dla mnie również z tego względu, że nigdy zamieszonych tam poezji nie czytałem publicznie. Ponieważ jednak było nie było jest to blog dotyczący archiwaliów, postanowiłem sprawdzić ile mają lat te teksty. Wszystkie co prawda pochodzą ze zbioru Kameraden, ale nie zachowały się ich rękopisy, ani wydruki. Ale od czego nasz ulubiony edytor tekstu TAG, prawda? (pisałem o nim wielokrotnie, choćby w tym miejscu -> 25.10.2013). I tym razem TAG nie zawiódł, tak więc – w kolejności chronologicznej – opublikowane w Kameraden wiersze powstawały kolejno: 





Autorką fotografii wykorzystanej w publikacji jest Monika. 
Materiał wideo został nagrany 18 stycznia 2014 r.

1 komentarz: