wtorek, 10 grudnia 2013

Towarzysze Broni

Przygotowuję się do opisania historii Kameraden – mojej książki poetyckiej wydanej – a raczej nie wydanej – przez – jak to określa Wojtek Wilczyk – pewne "miniaturowe wydawnictwo" w roku 1994. Egzemplarzy istnieje kilkanaście, sam mam około 6 sztuk i starałem się je skrupulatnie zgromadzić. Toteż jakie było moje zdziwienie, kiedy na Targach Książki Historycznej w Warszawie (na których podpisywałem Dandysa, moją książkę biograficzną o Jasieńskim wydaną w 2009 w "Iskrach" – o tym też kiedyś będzie wspomnienie...) zjawił się Piotr Banasiak – wówczas prezes warszawskiego Towarzystwa Miłośników Brunona Jasieńskiego i ... przyniósł jeden z egzemplarzy. A na dowód tego historycznego wydarzenia – fotografia pamiątkowa (z 28 listopada 2009, czyli sprzed lat czterech...):


P. Banasiak, K. Jaworski, Warszawa 2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz