poniedziałek, 9 września 2013

Poniedziałek z rękopisem

Znalazłem rękopis wiersza Jedynie dzieci średnich ośrodków przemysłowych, o którym wspominałem już we wcześniejszym wpisie [link]. Okazało się, że wiersz powstawał czternaście lat temu, w styczniu 1999 roku. 


Notatnik, w którym go zapisałem też ciekawy (skąd ja go miałem?), (i czy to czasem nie jest reklama ??), (lokowanie produktu??).

A jako bonus-niespodzianka fragment wieczoru autorskiego, na którym ten wiersz odczytałem. Wieczór autorski odbył się we Wrocławiu zorganizowany przez "Biuro Literackie" z okazji wydania "Drażniących przyjemności", więc musiało to mieć miejsce w 2008 roku. Nie wiedziałem, że ktoś mnie nagrywa, bo bym się na to nie zgodził. Ale skoro materiał wrzucono potem do sieci, to niech sobie będzie. 




Czytam z polskiej wersji "Kapitału", choć po raz pierwszy drukiem wiersz ukazał się w białostockim piśmie "Kartki" (1999, nr 20, s. 21):
































K. Jaworski, Jedynie dzieci średnich ośrodków przemysłowych [pierwodruk], w: "Kartki" (Białystok) 1999, nr 20, s. 21.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz